دانشگاه ها باید دانشجویانی در شان و طراز نظام، انقلاب و مردم تربیت کنند

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه دانشگاه ها باید در مسیر علمی و در خدمت انقلاب و کشور باشند، گفت : دانشگاه های اسلامی باید دانشجویانی در شان و طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و مردم تربیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (3 خرداد ماه) در دیدار تعدادی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: رسالت دانشگاه آزاد در زمینه آموزش و تربیت نیروهایی در طراز و شان نظام جمهوری اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های این دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر علمی با رویکرد انقلابی و اسلامی در خدمت انقلاب، اسلام، کشور و جامعه است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه همه دانشگاه ها و مجموعه های آموزشی کشور باید در همین مسیر باشند، ادامه داد: دانشگاه های اسلامی باید دانشجویانی در شان و طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و مردم تربیت کنند.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: این مهم زمانی محقق می شود که دانشگاه مدیریت اصولی و برنامه ریزی مناسبی برای حال و آینده داشته باشند.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی و عملکرد علمی، اخلاقی، معنوی و انقلابی اساتید دانشگاه ها را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: دانشگاه ها باید دانشجویانی در مسیر اصولی علمی و دینی برای رشد و پیشرفت جامعه ایران اسلامی تربیت کنند.

 

وی پاسخ به سوالات و انتقادهای اصولی و منطقی را در دانشگاه ها یادآور شد و اظهار کرد: اگر هدف از اینها زیرسوال بردن اصل دین و پایه های انقلاب و نظام باشد، کاری از روی جهالت صورت گرفته و ناپسند است.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: شاید در کشور مشکلاتی وجود داشته باشد، ولی کلیت نظام و انقلاب نباید زیرسوال برود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید دوباره بر تربیت دانشجویانی در شان انقلاب توسط اساتید، تصریح کرد: پالایش در دانشگاه ها باید وجود داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: دانشگاه برای حل مشکلات مردم و تسهیل زندگی انسان ها در حوزه های علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... تاسیس شده و باید سهم دانشگاه از مسائل علمی مشخص باشد.

 

آیت الله حسینی بر مدیریت اصولی و برنامه ریزی برای دانشگاه تاکید کرد و گفت: اساتید باید در شان دانشگاه باشند.

کد خبر 1059865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha