نقدینگی، مشکل اصلی کارخانه های سنگ بری است

دریکوند، با بیان اینکه نقدینگی، مشکل اصلی کارخانه های سنگ بری است، گفت: پیگیری لازم برای جذب اعتبار کارخانه ها انجام می شود و صاحبان کارخانه ها نیز باید پیش قدم شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «خدانظر دریکوند»، امروز(3خرداد) در نشست مجازی با اصحاب رسانه در رابطه با کارخانه های سنگ اهظاردات: متأسفانه در سال گذشته صادراتی نداشتیم.

 

فرماندار دورود با اشاره به اینکه مواد اولیه کارخانه ها در داخل شهرستان تأمین می شود، افزود: این کارخانه ها نیاز شهرهای اطراف و استان را تأمین می کنند.

 

وی با اشاره به ات کارخانه های سنگ، ادامه داد: جهت جلوگیری از این مشکلات سال گذشته در راستای رفع مشکلات تلاش های خوبی صورت گرفت و 37 میلیارد تومان از محل اعتبارات روستایی با سود 6 درصد به جهت پرداخت به سنگبری ها مطرح شد.

 

دریکوند اظهار داشت: با وجود اینکه فرصت سه ماهه برای جذب این اعتبار مطرح شد، متأسفانه کارخانه های سنگ بری نتوانستند اعتبار را جذب کنند.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز پیگیر جذب اعتبار برای رفع مشکلات کارخانه های سنگ بری هستیم، گفت: خودشان نیز باید پیش قدم شوند و تضمین لازم را ارائه بدهند.

 

فرماندار دورود خاطرنشان کرد: مشکل اصلی کارخانه های سنگ بری نقدینگی است، قطعات و کهنه و هزینه بر است و باید دستگاه ها به روز شود تا بتوانند با بازار رقابت کنند.

کد خبر 1059889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha