دومین یادواره شهدای دانشجوی فنی و حرفه ای خراسان جنوبی برگزار شد

دومین یادواره شهدای دانشجوی فنی و حرفه ای خراسان جنوبی شامگاه (۳ خرداد) همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمود نخعی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه شهدا عمل گرا بودند و شعارد ادند و عمل کردند و در جنگ نابرابر که استکبار جهانی برای به زانو در آوردن انقلاب، شهدا بهترین سرمایه زندگی خود را فدا کردند، گفت: امروز راه فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی و فرهنگی عمل گرا بودن است.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا حرف و عمل آنها یکی بود، اظهارداشت: شهدا به ما درس دادند که هیچ مشکلی روی زمین نمی ماند چنانچه به وظیفه خود عمل کنیم.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا توانستند کشور را در مقابل استکبار جهانی بیمه کننند، گفت: اگر راه شهدا را ادامه دهیم مشکلات حل خواهد شد.

 

همچنین در این مراسم حجت الاسلام «علیرضا نخعی پور» از اساتید حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهدا برای انقلاب و اسلام و ولایت، تمام دارایی خود را که جان عزیزشان بود را فدا کردند، افزود: برای رسیدن به درجات بالای حیات باید موانع را کنار گذاشت.

 

وی گفت: شهدا به امر ولایت از دورترین نقاط کشور زندگی و داشته های خود را کنار گذاشتند و رفتند تا از انقلاب دفاع کنند و در این راه به شهادت رسیدند.

کد خبر 1059899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha