فتح خرمشهر روزی با شکوه در تاریخ ایران اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه فتح خرمشهر روزی با شکوه در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: در عملیات حاج عمران و آزادسازی خرمشهر بیش از ۵۰۰نفر از رزمندگان استان لرستان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، جانبازان و آزادگان فتح اظهار داشت: این عزتی که ایران اسلامی و محور مقاومت امروز پیدا کرده در سایه رشادت های زرمندگان ۸ سال دفاع مقدس، صبر و شکیبایی پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: فتح خرمشهر روزی زیبا و با شکوه در تاریخ ایران اسلامی است.

 

وی دوم خرداد یادآور دلاورمردی رزمندگان و شهدای لرستانی در عملیات حاج عمران عنوان کرد و ادامه داد: رهبری در ارتباط با دلاورمردی رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران فرمودند رزم فرزندان لر بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: عملیات حاج عمران و آزادسازی خرمشهر بیش از  ۵۰۰نفر از رزمندگان استان لرستان به درجه رفیع شهادت و بیش از هزار نفر جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شد.

 

وی اظهار کرد: امروز باید رشادت ها رزمندان آن دوران و آرمان های شهدا برای نسل امروز تبیین و بازگو شود و در این راستا برنامه ریزی و مدیریت شود.

 

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: در ادامه عملیات بیت المقدس و طریق القدس که منتهی به آزادسازی خرمشهر شد، امروز شاهد هستیم چگونه در محور مقاومت با هدایت های مقام معظم رهبری و حضور مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش رژیم اشغالگر قدس از جهت سیاسی و نظامی در تنگنا قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: از نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درخواست می کنیم روز دوم خرداد با توجه به عملیات غرور آفرین حاج عمران، به نام روز مقاومت و ایثار مردان لر در تاریخ ایران اسلامی ثبت شود.

 

 

کد خبر 1059903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha