شهدا چراغ راه هدایت مسئولان در خدمت به مردم هستند

فرماندار شهرستان کاشان گفت: شهدا همچون چراغی راهنما برای هدایت و راهنمایی مدیران و مسئولین در خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «علی اکبر مرتضایی »در آیین بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در جوار سه شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: شهدا همچون چراغی راهنما برای هدایت و راهنمایی مدیران و مسئولان در خدمت به مردم هستند.

 

فرماندار شهرستان کاشان با بیان اینکه یکی از مهم ترین وصایای شهدا خدمت به مردم بوده است، اظهار داشت: عمل به وصیت شهدا در خدمت صادقانه به مردم ادای دین کوچکی به آرمان ها و اهداف شهداست.

 

مرتضایی افزود : عزت و اقتدار کنونی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون ایثار و فداکاری های شهداست و آنان با نثار خون خود این امنیت را برای مردم ایران تضمین کردند.

 

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی کاشان یکی از مهم ترین اهداف دشمن و نظام سلطه در جنگ فرهنگی بر علیه مردم و جوانان ایران اسلامی را کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم به ویژه در بین جوانان دانست و افزود: شهدا حتی در شهادت خود نیز درس زندگی به مردم آموختند و از این جهت مقام شامخ شهدا برای همه افراد با هر طیف و فکر و عقیده ای قابل احترام است.

 

علی اکبر مرتضایی با تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برای انجام فعالیت‌ های شاخص فرهنگی گفت : عملکرد این دانشگاه در بین مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان ممتاز و الگوست.

 

در پایان این آیین با حضور فرماندار،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و سایر مسئولان با تقدیم لوح و هدیه از خانواده شهید سید حسین مصطفوی استرکی شهید سالروز فتح خرمشهر تجلیل شد.


گلباران و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام، اجرای ورزش باستانی و زورخانه و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های این آیین بود که به همت امور ورزشی و تربیت بدنی حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و هیات دانشجویی علمدار کوثر این دانشگاه برگزار شد./

کد خبر 1059944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha