برگزاری دومین جشنواره مجازی «خط ۵۷» در کهگیلویه و بویراحمد

دولت آبادی گفت: به مناسبت گرامی داشت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، دومین جشنواره مجازی «خط ۵۷» در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» امروز در نشست ستاد بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام و قیام خونین ۱۵ خرداد، اظهار کرد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای عمل به وظایف ذاتی خود، دومین جشنواره مجازی «خط 57» را برگزار می کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد این برنامه را برای گرامی داشت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در این طرح شرکت کنند.

 

وی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در طرح «خلاصه نویسی خط 57» می توانند با نکته برداری از وصیت نامه حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) در این طرح حضوری فعال داشته باشند.

 

دولت آبادی نشست های تبیینی انتخابات در روز 15 خرداد ماه با موضوع انتخابات در سیره و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه های ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان عنوان کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت ویژه برنامه در شهرستان های استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، ضمن اینکه برگزاری محفل مجازی قرآن نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1059946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha