سومین جشنواره «بحار کتاب، انوار دانایی» در کاشان برگزار می شود

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان از برگزاری سومین جشنواره اهدای کتاب با عنوان «بحار کتاب، انوار دانایی» در این شهرستان خبر داد.

زینب سادات واسعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: سومین دوره جشنواره اهدای کتاب با عنوان «بحار کتاب،انوار دانایی» در کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان آغاز شده است.

 

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان افزود: این جشنواره  به همت کتابداران کتابخانه های عمومی کاشان و با هدف غنی سازی مخزن کتابخانه ها و خدمت رسانی به قشر محروم و فرهنگ سازی و تشویق مردم برای اهدا کتاب و مشارکت مردمی در تامین منابع برگزار می شود.

 

واسعی اظهار داشت: در دو دوره قبل،  موفق به دریافت بیش از۳۲ هزار جلد کتاب اهدایی در سطح شهرستان کاشان شدیم و امیدواریم در این دوره هم علاقه مندان به شرکت در این سنت حسنه کتابخانه ها را در این امر یاری رسانده و به هدف اصلی خود که همان غنی سازی مخازن کتابخانه ها است برسانند.

 

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره کتاب های اهدایی خود را به نزدیک ترین کتابخانه تحویل دهند و یا تعداد کتاب های اهدایی و آدرس خود را به شماره پیامکی ۱۰۰۰۴۵۰۱۴ ارسال کنند.

 

واسعی افزود: امیدواریم با ادامه این روند و مشارکت و نذر کتاب شاهد پویایی در زمینه منابع این کتابخانه ها باشیم.

 

شهرستان کاشان دارای ۱۵ باب کتابخانه عمومی و ۲ کتابخانه در حال پیگیری و راه اندازی است./

کد خبر 1059975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha