علاقه مندان به بازیگری مراقب کلاهبردارن و مراکز غیرمجاز باشند

محمدی در پی سوء استفاده و کلاهبرداری افراد و مراکز غیر مجاز تحت عنوان " جذب بازیگر برای تولید فیلم و سریال " نسبت به راستی آزمایی و اطمینان از صحت این مراکز در سامانه این اداره کل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ وحید محمدی در پی سوء استفاده و کلاهبرداری افراد و مراکز غیر مجاز تحت عنوان " جذب بازیگر برای تولید فیلم و سریال " هشدار داد.

 

 

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نسبت به راستی آزمایی و اطمینان از صحت این مراکز در سامانه این اداره کل تاکید کرد و گفت: عموم علاقمندان به این حرفه باید قبل از هر گونه ارتباط با مراکز یاد شده و پرداخت وجه و انعقاد قرارداد، ابتدا از قانونی بودن فعالیت دفاتر و یا اشخاص فوق اطمینان حاصل کنند.

 

 

 

وی افزود: آموزش همه رشته های بازیگری توسط آموزشگاه های آزاد هنرهای نمایشی و آموزش رشته های سینمایی و سمعی و بصری صرفا" توسط آموزشگاه های آزاد سینمایی وسمعی و بصری دارای پروانه فعالیت از این اداره کل مجاز است.

 

 

 

محمدی اظهار کرد: هیچ یک از موسسات تهیه و تولید فیلم های ویدیویی و یا دارندگان پروانه ساخت فیلم حق برگزاری دوره های مذکور و اخذ وجه را ندارند و طبیعتا" فعالیت آنها در زمینه های آموزشی فاقد وجاهت قانونی بوده و تذکرات لازم ارائه و با متخلفان برخورد می شود.

 

 

 

وی همچنین بر اهمیت مقوله آموزش های هنری و لزوم رعایت ساختار تعریف شده آن و جدیتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مقوله دارد تاکید کرد.

کد خبر 1059993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha