حضور مردم در پای صندوق های رای مشکلات داخلی و بین المللی را حل می کند

امام جمعه شیروان گفت: اگر مردم حضور باشکوهی در پای صندوق های رای داشته باشند به پشتوانه آن مشکلات داخلی و بین المللی حل می شود.

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: با توجه به شاکله نظام اسلامی که بر پایه دینی و مردم سالاری است در انتخابات سال 1400 حضور گسترده آنان در پای صندوق های رای بسیار اثرگذار است.

 

 

امام جمعه شیروان بیان کرد: چنانچه مردم نسبت به وضعیت موجود گلایه مندند و اعتراضی دارند این موضوع را با حضور خود در پای صندوق های رای اعلام کنند و شاکله نظام اسلامی را تعیین کنند زیرا که حضور گسترده مردم به جایگاه داخلی و بین المللی نظام کمک بسیاری خواهد کرد.

 

 

حجت الاسلام تکمیلی با اشاره به توطئه های دشمنان برای کم رنگ شدن حضور مردم در پای صندوق های رای اضافه کرد: مردم در طول انقلاب دشمن را خوب شناخته‌اند و هرجا دشمن نشانه گرفته و ورود پیدا کرده خودش ضربه خورده که در طول این چند دهه انقلاب که قصد ناامید کردن مردم را داشته، مردم با بصیرت و آگاهی بالا در پای صندوق های رای توطئه های آنان را ناکام گذاشته است.

 

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان تصریح کرد: این انقلاب اسلامی را خود مردم انتخاب کردند و آنان نظام، ارزش های شهدا را می خواهند که آن را حفظ خواهند کرد.

 

 

حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری در تعیین سرنوشت کشور و شورای اسلامی شهر و روستا، مردم خود و دیگران را برای حضور در پای صندوق های رای تبلیغ و تشویق کنند و افرادی را انتخاب کنند که  تابع امام و رهبری، مومن، انقلابی، متعهد به نظام و مردم، جهادی، کارآمد و پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی باشند.

 

 

در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای شیروان هزار و ۱۹ نفر داوطلب شده بودند که از این تعداد ۱۳۸ داوطلب برای شهرها و مابقی برای روستاها نام نویسی کرده بودند.

 

 

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1060021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha