زبان هنر بهترین ابزار برای ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت است

سقاء گفت: زبان هنر به ویژه استفاده از هنر هفتگانه بهترین ابزار برای ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت است که باید توسط فعالان کانون های مساجد مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» عصر دیروز (3 خردادماه) در آئین ویژه برنامه ‌گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) شهر گرمی گفت: نوجوانان و جوانان در دوران دفاع مقدس با حضور در صحنه دفاع از حریم کشور توانستند جلوه های از ایثار و قهرمانی را رقم بزنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: امروز به عنوان پرچمداران انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در کانون های مساجد فعال هستیم و باید با زبان هنر به انتقال این مفاهیم اهتمام ورزیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: زبان هنر به ویژه استفاده از هنر هفتگانه بهترین ابزار برای ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت است که باید توسط فعالان کانون های مساجد مدنظر قرار گیرد.

 

سقاء اضافه کرد: فعالان کانون های مساجد امروز نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس را دارند و در جبهه فرهنگی علیه تهاجم فرهنگی دشمنان فعالیت می کنند و همچون رزمندگان باید فداکاری و ایثار کنند.

 

وی اذعان داشت: همچنان که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بر آن تاکید دارند نوجوانان و جوانان باید مراقب تهاجم فرهنگی استکبار باشند و این جبهه را تقویت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: اصلی ترین برنامه و فعالیت کانون های مساجد حضور در جبهه فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است تا با آگاه سازی نوجوانان و جوانان حضور آنها در مساجد پررنگ تر شود.

 

کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) شهر گرمی با همکاری پایگاه بسیج مسجد صاحب الزمان (عج) در فضای باز مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ویژه برنامه ‌گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را برگزار کرد.

 

در پایان این مراسم از بسیجیان و اعضای کانون های مساجد تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 1060055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha