حضور حداکثری در انتخابات اقتدار انقلاب اسلامی را افزایش می دهد

نقدی گفت: حضور حداکثری در انتخابات علاوه بر رشد و بلوغ سیاسی مردم ، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان، «رضا نقدی» در گردهمایی گفتمان سازی جبهه علمی فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان سمنان 28خرداد ماه را  روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر دانست و گفت: همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور خواهد گذاشت و نشان خواهند داد که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهند کرد.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام از هم اکنون در تلاش برای جذب و یا انحراف افکار عمومی از جریان مهم انتخابات هستند اضافه کرد: حضور پرشور و با شکوه مردم در پای صندوق‌های رأی باعث اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

 

وی در ادامه  با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: آزادی خرمشهر برگ زرینی از حماسه ها و دلاور مردی های رزمندگانی بود که برای حفظ و حراست از میهن و ناموس هموطنان از خون خود گذشته و جان خود را در راه میهن و انقلاب اسلامی نثار کردند.

 

 نقدی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) که فرمود فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش های اسلامی بود،اظهارداشت: امروزه ما نیز وظیفه داریم در جنگ نرم دشمنان با تمام توان خود ایستاده و در جهت حفظ خاک میهن اسلامی قدم برداریم.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت : اگر واکاوی شود حماسه سوم خرداد و بعد الگوسازی چه در بعد راهبردی و چه در بعد عملیاتی الگوی خوبی ایجاد خواهد شد که در چه مقاطع سختی توانستیم به دستاوردهای ملی و چه بسا جهانی را به دست آوردیم.

 

وی بیان داشت : نقش و رسالت استاد بسیجی باعث وحدت و انسجام بیشتر در تمام ابعاد به صورت هدفمند و برنامه محور خواهد بود.

 

نقدی  وحدت را شاه کلید حماسه سوم خرداد  چه در بعد دولت و چه در بعد نیروهای نظامی و چه در بعد مردم و با رهبری امام فقید دانست.

کد خبر 1060081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha