امسال عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه در استان زنجان آغاز می شود

مرادی از آغاز عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه در استان زنجان خبر داد و گفت: در برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان، از همکاری دستگاه های فرهنگی استفاده کنید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: سیاستگذاری، مهمترین اولویت جلسات استانی آموزش و پرورش استان است.

 

خدابخش مرادی با بیان اینکه به دلیل سیاستگذاری برای امور مطروحه،مدیران شخصا در این جلسات حضور داشته باشند، افزود: به دلیل انتخاب آموزش و پرورش استان زنجان برای برنامه‌ریزی ملی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان ضروری است برنامه‌های فرهنگی و پرورشی متناسبی در استان تدوین شود.

 

به گفته وی، برای آغاز عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه در سال جاری لازم است تا جلسه ای با حضور معاون عمرانی تشکیل و نتایج مشخص شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه برنامه های غنی سازی اوقات فراغت با همکاری دستگاه های فرهنگی مشخص شود، گفت: لازم است تا برنامه هایی در شان استان اجرا شود.

 

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به برنامه ریزی های انجا شده برای اوقات فراغت دانش آموزان گفت: برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان امسال با شعار هر خانه یک پایگاه و هر دانش‌آموز یک مهارت اجرایی می‌شود.

 

جعفر گنج خانلو، از آغاز برنامه‌های اوقات فراغت از نیمه دوم خرداد اشاره کرد و گفت: این برنامه ها تا  شهریورماه اجرایی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت در ۵ محور مهارتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های اوقات فراغت بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و به صورت غیر حضوری در  قالب۴۶۷ پایگاه اوقات فراغت اجرایی می‌شود.

 

کد خبر 1060133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha