مدرسه عالی هیأت استان گیلان افتتاح شد

حجت‌الاسلام متقی با بیان اینکه با افتتاح مدرسه عالی هیأت یک پرونده آموزشی برای تمام ارکان هیئت‌ها و اعضای آن‌ها ایجاد می‌شود گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی به توانمندسازی هیئت‌های مذهبی گیلان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «روح‌الله متقی» امروز(سه‌شنبه،۴ خرداد) در نشست خبری جبهه فرهنگی که با محوریت افتتاح مدرسه عالی هیأت در استان گیلان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به توانمندسازی هیئت‌های مذهبی استان گیلان کمک می‌کند.
 

 

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گیلان با بیان اینکه مدرسه عالی هیئت یک زیرساخت یا پلتفرم جهت ارائه سامانه آموزش مجازی است عنوان کرد: ارائه خدمات به هیئت‌ها، ارکان مختلف هیئت‌ها و مجموعه‌های فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در بخش برگزاری انواع دوره‌های آموزشی از جمله اهداف تشکیل مدرسه هیئت عالی استان است.
 

 

متقی برگزاری دوره‌ها به شکل الکترونیکی را از ویژگی‌های این دوره‌های آموزشی توسط هیئت‌ها دانست و با تاکید بر اینکه این سامانه ارتباط بین یادگیرندگان، یاددهندگان و اساتید را تسهیل می‌کند تصریح کرد: تهیه و تدوین یک پرونده آموزشی برای تمام ارکان هیئت‌ها و اعضای آن‌ها با تشکیل مدرسه عالی هیئت امکان‌پذیر می‌شود.
 

 

وی توانمندسازی هیئت‌ها، ارکان مختلف هیئت‌ها و اعضای جبهه فرهنگی را کارکرد دیگر مدرسه عالی هیئت استان گیلان اعلام کرد و گفت: در این دوره‌های آموزشی که در بستر مدرسه عالی هیئت استان برگزار می‌شود از دانش و مهارت اعضا برای برگزاری دوره‌ها استفاده می‌شود، از طرفی مجموعه‌ها می‌توانند از این زیرساخت جهت درآمدزایی‌ هم استفاده کنند.
 

 

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گیلان قابلیت اتصال به درگاه امن پرداخت، احراز هویت ثبت‌نام، امکان برگزاری دوره‌ها به شکل آن‌لاین، آف‌لاین و ویدئویی را از جمله ویژگی‌های دوره‌های آموزشی مدرسه عالی هیئت استان خواند و گفت: از نهادهایی مانند بسیج و کانون مداحان، سازمان سیما و منظر، سازمان فرهنگی و ورزشی و نظایر این‌ها خواستیم تا با ما در این کار مشارکت کنند.

 

 
متقی استفاده از اساتید برجسته برای برگزاری دوره‌های آموزشی مدرسه هیئت عالی استان گیلان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: یکی از مواردی که سعی داریم برای آن برنامه‌ریزی داشته باشیم این است که بستر لازم برای برگزاری دوره‌ها برای عناصر فرهنگی و اعضای هیئت‌ها را به شکل رایگان فراهم سازیم. 
 

 

وی با اشاره به اینکه گنجینه آموزشی متشکل از دوره‌های برگزار شده در آرشیو مدرسه عالی هیئت استان گیلان برای استفاده سایر افراد ساماندهی می‌شود خاطرنشان ساخت: هیئت‌های مذهبی ما در سطح استان گیلان باید بتوانند برای توانمندسازی خود تلاش کنند که این هدف مهم از طریق برگزاری همین دوره‌ها به خوبی محقق می‌شود.
 
کد خبر 1060138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha