موفقیت کانون های مساجد چشمگیر است / تهاجم فرهنگی با همدلی بچه های مسجد ابتر شده است

حجت الاسلام صفری گفت: موفقیت کانون های مساجد در حوزه های مختلف چشمگیر است و توانسته جایگاه مناسبی در مساجد برای فعالیت های خود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت اسلام «یدالله صفری» عصر دیروز (3 خردادماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: موفقیت کانون های مساجد در حوزه های مختلف چشمگیر است و توانسته جایگاه مناسبی در مساجد برای فعالیت های خود پیدا کند.

 

امام جمعه شهرستان گرمی تصریح کرد: تهاجم فرهنگی با همدلی بچه های مسجد ابتر شده است و هم اکنون شاهد حضور پرشور و نشاط نوجوانان و جوانان در برنامه های مختلف مساجد هستیم.

 

وی ادامه داد: مسجد بهترین سنگر و مقر برای مقابله با تهاجم فرهنگی است که با حضور نوجوانان و جوانان توطئه های دشمنان خنثی و فرهنگ قرآنی و مسجدی در جامعه نشر و گسترش می یابد.

 

حجت الاسلام صفری عنوان کرد: حضور فعالان کانون های مساجد در عرصه فرهنگی بسیار خوب و مناسب است و برنامه ریزی های کلان برای فعالیت های بیشتر و بهتری اعضای کانون های مساجد باید صورت گیرد.

 

در ادامه این دیدار «نادر سقاء» با اشاره به اینکه 55 کانون فرهنگی هنری در مساجد مناطق شهری و روستایی شهرستان گرمی واقع است، اظهار داشت: بیش از 80 درصد این کانون ها در مناطق روستایی و کمتر از 20 درصد نیز در مناطق شهری قرار دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: حمایت از گروه های هنری و فعالیت های فرهنگی برای حضور فعالان کانون های مساجد در دوران کرونایی از مهمترین دستاوردهای مدیران این عرصه هست که با استقبال خوب خانواده ها نیز مواجه است.

 

در پایان این دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با حضور در محل کانون مصلی شهرستان گرمی از فعالیت ها و خدمات مدیر مسئول این کانون قدردانی و تجلیل کرد.

 

 

کد خبر 1060145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha