راه یافتن اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به مرحله دوم جشنواره ادبی «خاتم»

کامرانی گفت: اعضای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره ادبی «خاتم» به مرحله دوم این رویداد راه یافته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (سه شنبه 4 خرداد) در مراسم تجلیل از روابط عمومی با حضور جمعی از کارکنان کانون فارس با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی ها گفت: در عصر ارتباطات، تعامل و ارتباط با سازمان‌ها و افراد مختلف حائز اهمیت فراوان است و روابط‌ عمومی در این تعامل نقش کلیدی دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: اطلاع‌ رسانی، انعکاس و انتشار به موقع محتوای تولیدی سازمان ها توسط روابط عمومی موجب تعالی سازمانی می شود و مردم را نیز در جریان امور و روندها قرار می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ورود اعضای ادبی و مکاتبه ‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به مرحله دوم جشنواره «خاتم» خبر داد و گفت: اعضای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره ادبی «خاتم» به مرحله دوم این رویداد راه یافته اند.

کامرانی  اعلام کرد: از میان ۳۱ اثر راه یافته به مرحله دوم این جشنواره ادبی، نام اعضای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس دیده می شود و «زهرا صمیمی»، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری آباده با داستان «بازگشت» و «امیرحسین اسدی»، عضو نوجوان کانون فارس با داستان «راز سر به مهر» به مرحله دوم جشنواره «خاتم» راه یافته اند.

وی با اشاره به جشنواره «خاتم» گفت: این جشنواره هر ساله از سال ۹۴ توسط دفترنشر فرهنگ اسلامی برگزار می شود  و به صاحبان آثار داستانی کوتاه و روایت داستانی با الهام از ویژگی‌ های شخصیتی و سیره حضرت رسول اکرم (ص) با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر، جوایزی اهدا می ‌شود.

کد خبر 1060154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha