تقویت باورهای ایمانی و الهی شاخصه کاهش جمعیت کیفری زندان ها است

جمیاری با اعلام حضور ۲۰ روحانی با هدف تعالیم دینی و معرفتی در زندان های البرز به صورت پاره وقت و تمام وقت گفت: تقویت باورهای ایمانی و الهی شاخصه کاهش جمعیت کیفری زندان ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اسماعیل جمیاری» طی نشست خبری با حضور جمعی از اصحاب رسانه که سه شنبه ۴ خرداد برگزار شد گفت: تقویت باورهای ایمانی و الهی شاخصه کاهش جمعیت کیفری زندان ها است.

 

مدیرکل زندان های استان البرز افزود: در حال حاضر ۲۰ روحانی دینی به صورت پاره وقت و تمام وقت در زندان های استان البرز برای راهنمایی و تبیین معارف الهی به زندانیان حضور دارند.

 

وی با اشاره به اهمیت تعالیم الهی به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان ها بیان کرد: کاهش میزان جمعیت کیفری زندان ها یکی از اولویت های جدی از طرف قوه قضائیه است که برای این منظور اقداماتی در عرصه فرهنگی و دینی صورت گرفته است.

 

 

وی اظهار کرد: بازدید و سرکشی از خانواده زندانیان جرائم غیرعمد، امکان دیداری تصویری با عزیزانشان، همچنین تأمین و تهیه جهزیه خانواده های زندانیان محروم در قالب گروه های جهادی با اهتمام و حضور مسئولان دستگاه اجرایی استان البرز همچنین مساعدت و همراهی نماینده ولی فقیه از برنامه های صورت گرفته است.

 

مدیرکل زندان های استان البرز خاطرنشان کرد: زندان یکی از واقعیت های اجتناب ناپذیر است که همواره در جریان چرخه جرم قرار دارد در عین حال کاهش جمعیت کیفری از جمله اقدامات انجام شده است.

 

برپایی نسیم ملی مهر با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

 

جمیاری ادامه داد: آزادسازی ۱۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با همکاری و مساعدت نیکوکاران همزمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت روز نسیم ملی مهر در البرز انجام می شود.

 

مدیرکل زندان های استان البرز افزود: مرکز نیکوکاری شهداء زندان های استان البرز ۳۵۰ زندانی با جرائم غیر عمد همچنین ۲۵۰ زندانی بدهکار مالی جرایم عمدی که حبس آن ها تمام شده بود و به دلیل بدهی در زندان مانده بودند را با پرداخت بدهی و اعطاء تسهیلات بانکی از زندان آزاد کرد. 

 

 

 

کد خبر 1060195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha