عملکرد خبری  فرهنگ و ارشاد فاروج رتبه نخست استانی را کسب کرد

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: عملکرد خوب حوزه خبر اداره شهرستان فاروج، در این شاخص رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

«رضا رضایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: عملکرد خوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج در حوزه خبر در کسب رتبه اول عملکرد خبری استان در سطح کشور نقش موثری داشته است.

 

 

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی افزود: برنامه های فرهنگ و ارشاد شهرستان در جرسان سازی فرهنگ و فرهنگ سازی به رغم کمبود نیرو و محدودیت های زیر ساختی، موفق عمل کرده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه چهار سال است که استان رتبه اول را در بین روابط عمومی های وزارت ارشاد کسب می کند، گفت: اخیرا هم رتبه اول کشور را در این حوزه کسب کرده‌ایم که این موفقیت در سایه فعالیت های  مکرر فرهنگی  در سطح شهرستان ها و به همت انجمن های فرهنگی و هنری که بازوان  توانمند  این حوزه بوده، رقم خورده است.

 

 

رضایی، فعالان فرهنگی و هنری هر شهرستان را مشاوران امین این حوزه عنوان کرد و افزود: همه مسئولان نیاز به راهنمایی و مشاوره از فعالان حوزه کاریشان دارند تا در سایه هم اندیشی ها بهترین فعالیت ها انجام شود.

 

 

وی گفت: هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرستان فاروج در عین مظلومیت و مهجوریت، همکاری در خور توجهی با فرهنگ و ارشاد دارند.

 

 

 

 

کد خبر 1060213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha