با نارضایتی گسترده مردم؛ سوال از وزیر نیرو در دستور کار مجلس

آقازاده به نارضایتی‌ها و مشکلات اخیری که به علت قطعی‌های مکرر برق برای مردم ایجاد شده اشاره کرد و گفت: قطعی‌های پی‌در‌پی برق مشترکان مشکلات زیادی را ایجاد کرده و وزیر نیرو باید پاسخگوی نابه‌سامانی‌های ایجاد شده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیدعلی آقازاده» امروز (سه شنبه۴ خرداد) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس حتما به موضوع قطعی‌های مکرر برق ورود می‌کند اظهار داشت: قطعی‌های مکرر برق موجبات ناراحتی و نارضایتی مردم را فراهم کرده است بنابراین در صورت ادامه‌دار بودن این موضوع، مجلس نیز بحث  سوال و تذکر از وزیر نیرو را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه مجلس پیگیر موضوع قطعی برق است و حتما درباره آن از متولیان امر پرسش خواهد کرد ابراز داشت: کاهش نزولات جوی و بروز خشکسالی روی تولید برق اثر گذاشته اما اینکه مدیران ذیربط برای تامین برق مورد نیاز و جلوگیری از خاموشی‌ها پیش‌بینی لازم را نداشته باشند مورد قبول نیست.

 

آقازاده با تاکید بر اینکه متاسفانه متولیان و دست‌اندرکاران وزارت نیرو در برابر مشکلات قطعی برق پاسخگو نیستند ابراز داشت: با توجه به رویکرد مجلس یازدهم و اهدافی که در همین رابطه مشخص و دنبال می‌شود ما این موضوع را حتما پیگیری می‌کنیم تا به مردم فشار و آسیبی وارد نشود. 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از عدم برآوردهای لازم و دقیق در نحوه توزیع برق و رفع مشکلات ناشی از کمبود آن عنوان کرد: ضعف مدیریت، ضعف توزیع و همچنین عدم ترمیم و اصلاح به موقع شبکه‌های برق از جمله موضوعاتی محسوب می‌شود که به هیچ وجه از چشم مجلس پنهان نمانده و نمی‌ماند.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه وزیر نیرو باید پاسخگو شرایط حال حاضر و معضل قطعی برق باشد تصریح کرد: آنچه که واضح و مشخص است مجلس به راحتی از این موضوع نمی‌گذرد از طرفی مردم هم با ضعف‌های مدیریتی و رفتار غیر حرفه‌ای دولت آشنایی دارند بنابراین به طور یقین چنین رفتارهایی را هرگز فراموش نمی‌کنند.

 

 نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه وزیر نیرو در صورت عدم پاسخگویی باید منتظر برخورد جدی مجلس باشد رسیدگی به مشکل قطعی‌های مکرر برق را از جمله موضوعات مهمی که به شکل جدی پیگیری می‌شود دانست و خاطرنشان کرد: در همین‌جا  به وزیر نیرو تذکر می‌دهیم که در صورت ادامه دار بودن این روند غیر‌منطقی، مجلس نیز بحث سوال و تذکر از او را در دستور کار خود قرار می‌دهد. 

کد خبر 1060230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha