جمعیت هلال احمر ۳۲ بسته غذایی بین خانواده های آسیب دیده توزیع کرد

غلامی گفت: در پی رانش زمین و وارد شدن خسارت به چند منزل در روستای خرشک رودبار در اول خرداد جاری، جمعیت هلال احمر ۳۲ بسته غذایی یک ماهه را در بین آسیب دیدگان توزیع کرد.

«سیاوش غلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده در حادثه رانش روستای خرشک خبر داد و گفت: در پی رانش زمین در روستای خرشک شهرستان رودبار که اول خرداد ماه جاری رخ داد، جمعیت هلال احمر ۳۲بسته معیشتی بین آسیب دیدگان این روستا توزیع کرد.



مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: این بسته های غذایی یک ماهه شامل ۱۰ قلم از اقلام زیستی ضروری مانند برنج ۱۲۵ کیلو، شکر ۵۰ بسته، قند ۵۰ بسته، چای خشک ۲۵ بسته، لوبیا چیتی ۲۵ بسته، آب معدنی ۳۰۰ بطری، تن ماهی یکصد عدد، کنسرو لوبیا یکصد قوطی، روغن ۲۵ بطری و نان لواش ۵۰۰ قرص هستند که در اختیار ۳۲ خانواده آسیب دیده، قرار گرفت.



وی تصریح کرد: همچنین با تلاش امدادگران هلال احمر رودبار اثاثیه ۲ باب منزل مسکونی که در این حادثه آسیب دیده بود به صورت کامل و با بکار گیری ۲ دستگاه خودروی کمک دار، تخلیه شد.



غلامی بابیان اینکه جمعیت هلال احمر به محض اطلاع از چنین حادثه ای در همان ساعات اولیه ۶ تیم امدادی از رودبار و رشت و فومن و آستانه و واکنش سریع را جهت بررسی وارزیابی اولیه به منطقه مذکور اعزام کرده بود، گفت: جمعیت هلال احمر گیلان همواره و در هر شرایطی در کنار مردم است و می کوشد با خدمات شایسته تسکینی برای آلام بشری باشد.



وی اعلام کرد: مردم برای گزارش هر نوع حادثه ای می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 1060306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha