برگزاری رزمایش خدمات‌رسانی بسیج جامعه کشاورزی فومن

جانباز از برگزاری رزمایش خدمات‌رسانی بسیج جامعه کشاورزی فومن خبر داد.

«حمید جانباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی کشور، رزمایش خدمات‌رسانی بسیج جامعه کشاورزی فومن با حضور کشاورزان پیشرو و کارشناسان بسیج کشاورزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: در این رزمایش ضمن برگزاری جلسه هم‌اندیشی بین کشاورزان عضو بسیج کشاورزی، یک هزارو 500 کیلو کود گرانول به عنوان هدیه بین کشاورزان پیسرو توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه این رزمایش تا پایان هفته در سایر روستاهای شهرستان فومن نیز ادامه دارد گفت: این رزمایش شروع عملیاتی است که در راستای کمک به کشاورزی اجرا می‌شود تا در طول سال شاهد تداوم کمک به عرصه کشاورزی باشیم.

 

جانباز تصریح کرد: هدف مهم از اجرای این رزمایش، ارتقای بهره‌وری منابع تولید، تولید محصول سالم و کاهش فاصله بین متوسط عملکرد کشاورزان با عملکرد کشاورزان نمونه است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن خاطرنشان کرد: در حال‌ حاضر بسیج جامعه کشاورزی با برخورداری از نیروهای داوطلب، متخصص، متعهد، ولایت‌مدار و سازمان‌یافته در گروه‌های تخصصی مختلف مروج ارزش‌ها و تفکر بسیجی جامعه مهندسین کشاورزی است، لذا این بسیج با فعالیت و نقش‌آفرینی در زمینه کشاورزی به عنوان زیربنای توسعه اقتصاد، دوشادوش سازمان جهاد کشاورزی در جهت ارتقای جهشی سطح علمی کشاورزان و تولیدکنندگان در افزایش بهره‌وری و رونق تولید تلاش می‌کند.

کد خبر 1060368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha