آغاز ثبت نام مسابقه زیباترین ترتیل درامارات

جایزه بین‌‌المللی قرآن کریم دبی از آغاز دریافت درخواست ها برای مشارکت در چهاردهمین دوره مسابقه زیباترین ترتیل در امارات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از البیان، جایزه بین‌‌المللی قرآن کریم دبی اعلام کرد: دریافت درخواست مشارکت در چهاردهمین دوره مسابقه زیباترین ترتیل برای شهروندان و اتباع مقیم امارات متحده عربی آغاز شده است.

 

«ابومحمد بوملحه» رئیس کمیته برگزارکننده جایزه دبی، گفت: این مسابقه یکی از شاخه های اصلی جایزه دبی است که هرساله برگزار می شود. این مسابقه به زیبایی صوت و صدا تکیه دارد.

 

بوملحه افزود: این مسابقه برای افراد مستعد با صداهای زیبا در ترتیل قرآن کریم یا اذان و اقامه برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: پس از پایان دوره ثبت نام، مرحله مقدماتی اولیه برای همه گروه های مختلف سنی آغاز می شود، سپس مرحله نهایی مقدماتی از 20 ژوئن برای گروه غنچه های قرآنی آغاز می شود، سن شرکت کنندگان در این گروه بیش از 13 نیست. در 21 ژوئن نیز مسابقه گروه جوانان که بیش از 25 سال ندارند، انجام می شود. در 22 ژوئن  مسابقهگروه جوانان گروهی بالای 25 سال اغاز می شود.

 

رئیس کمیته برگزارکننده جایزه دبی گفت: مسابقه گروه ائمه مساجد شامل واعظان، خطاب و ائمه مساجد در 23 ژوئن است . در 24 ژوئن نیز مسابقه گروه اذان و اقامه که شامل شهروندان و اتباع مقیم امارات است، آغاز می شود

کد خبر 1060413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha