اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهید «ایرج بختیاری»

بهرامی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان به مناسبت سوم خرداد یالروز فتح خرمشهر با حضور در منزل سردار شهید «ایرج بختیاری» از خانواده این شهید والامقام در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل کردند.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان به مناسبت سوم خرداد یالروز فتح خرمشهر با حضور در منزل سردار شهید «ایرج بختیاری» از خانواده این شهید والامقام در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

 

وی ابراز کرد: آشنایی جوانان با رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس یکی از اهداف برگزاری سه شنبه های تکریم است.

 

بهرامی گفت: طرح ملی سه شنبه‌های تکریم به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط کانون فرهنگی هنری «ارشاد» جونقان اجرا می شود.

 

خاطرنشان می شود: سردار شهید «ایرج بختیاری»، از شهدای عملیات کربلای پنج دوران دفاع مقدس است که در دی سال ۱۳۶۵ با سمت فرمانده گروهان معاد، در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

 

کد خبر 1060417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha