اهدای تجهیزات به مراکز فرهنگی هنری همدان با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال

احسانی از اهدای تجهیزات به مراکز فرهنگی هنری همدان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این تجهیزات که در اختیار ادارت شهرستان قرار گرفته، بخشی از نیازهای مراکز را رفع می‌کند.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با تأکید بر اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده این تجهیزات بنا به نیازهای هر شهرستان خریداری شده، گفت:  هدف ما بهره‌برداری حداکثری از امکانات است، از این رو سال گذشته بخشی از تجهیزات را بازسازی و در اختیار کانون‌های فرهنگی هنری قرار دادیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: در سال 99 با پیگیری های انجام شده اعتبار قابل توجهی برای تعمیر و تجهیز مجتمع های فرهنگی جذب شد که در کنار تعمیر و نوسازی مجتمع ها، بیش از یک میلیارد تومان هم تجهیزات برای مجتمع ها خریداری شد.

 

وی  افزود: این تجهیزات شامل، دوربین، لپ‌تاپ، دوربین های مداربسته، آبسردکن، میز و صندلی، کامپیوتر و... است. علاوه بر این اموال اسقاطی و بدون استفاده مجتمع ها در مرکز استان و شهرستان ها هم جمع آوری شده و ساماندهی شد.

 

وی درخصوص جذب اعتبار برای سایر بخش‌ها، از جمله بخش عمرانی هم توضیح داد: امسال پروژه مجتمع فرهنگی هنری فامنین ۲ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرد؛ پروژه موزه هنرهای معاصر هم با  ۵ و نیم میلیارد اعتبار جدید در حال فعالیت است.

 

احسانی عدالت محوری را از رویکردهای اصلی اداره کل عنوان کرد و گفت: در بحث عدالت فرهنگی و هنری، رویکرد مشخصی داریم و امسال اعتبار پشتیبانی و اعتبار برنامه‌های شهرستان مشخص شده و همچنین در بحث توزیع تجهیزات با توجه به نیاز هر شهرستان تجهیزات خریداری و در اختیار آن شهرستان قرار می گیرد.

 

کد خبر 1060441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha