نشست‌های بصیرتی  برگزار می‌شود/ تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح برای مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی گفت: سلسله نشست‌های بصیرتی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و با سخنرانی برخی از شخصیت‌های علمی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی معزی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) در این دوره از انتخابات نیز همچون سایر ادوار تلاش می کند به سهم خود مردم را به حضور در انتخابات تشویق کند، اظهار کرد: پایگاه بسیج شهید خراسانی و هیئت امنای مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) با همکاری مدرسه بانوی انقلاب برگزاری برنامه های مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری را برگزار می کنند.

 

امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) (واقع در تهران، خیابان ایران، خیابان گوته) افزود: سلسله نشست های بصیرتی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری با سخنرانی برخی از شخصیت های علمی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: در این راستا امروز (چهارشنبه، پنجم خردادماه) از ساعت 18 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با سخنرانی مهندس روح الله مومن نسب، دبیرکل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار می شود. همچنین نشستی در روز چهارشنبه، 12 خردادماه از ساعت شش عصر در این مسجد با سخنرانی دکتر روح الله ایزدخواه برگزار می شود.

 

معزی یادآور شد: همچنین، پایگاه مقاومت بسیج شهید خراسانی و سایر فعالان مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) محتواهایی با موضوع انتخاب اصلح و شاخص های رئیس جمهوری انقلابی و کارآمد تولید و در شبکه های اجتماعی این مسجد در فضای مجازی منتشر می کنند.

 

 

کد خبر 1060443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha