لزوم ایجاد شور انتخاباتی/ اخلاق رسانه ای رعایت شود

فاضلی با تاکید بر رعایت اخلاق رسانه‌ای در انتخابات گفت: رسانه‌ها باید مانع از شکل‌گیری گفتمان ناسالم ناشی از ادبیات نامناسب و زیر سوال رفتن اخلاق رسانه‌ای شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فیروز فاضلی» امروز(چهارشنبه، ۵ خرداد) در جلسه با تعدادی از رسانه‌های گیلان در آستانه انتخابات پیش‌رو در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، خلقت انسان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه با این خلقت امانتی بزرگ برعهده انسان گذارده شد گفت: خلقت با یک انتخاب معنا یافت و با پذیرفتن این انتخاب در مرتبه بالاتر از همه موجوادت قرار گرفت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه انتخاب‌های انسان مورد داوری و قضاوت قرار می‌گیرد افزود: در هر نظامی انتخاب اصلی مهم بوده و هر راِی به‌مثابه یک انتخاب است و باید تا زمانی که همراه با اصول و ارزش‌های اسلامی است، بدان پایبند بود.

 

وی حضور گسترده مردم در انتخابات و صیانت از آرا را اصلی مهم برشمرد و ادامه داد: باید با ایجاد شور انتخاباتی و رقابتی کردن فضا، موجب حضور گسترده مردم در این ماراتن انتخاباتی شویم.

 

فاضلی با تاکید بر احساس مسئولیت برای رعایت اخلاق رسانه‌ای در انتخابات گفت: همه ما موظف هستیم با رعایت اخلاق در جهت رقابتی کردن این انتخابات با توجه به هجمه‌هایی که علیه کشور شده، گام برداریم.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید مانع از شکل‌گیری گفتمان ناسالم ناشی از ادبیات نامناسب و زیر سوال رفتن اخلاق رسانه‌ای شوند خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش‌رو باید قلم‌ها با حفظ آبرو به بیان کاستی‌ها بپردازند تا با جلوگیری از تنش‌های مختلف مذهبی، سیاسی، اجتماعی در جامعه، زمینه سواستفاده معاندان و دشمنان را فراهم نکنند.

 

 

 

کد خبر 1060469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha