مرکز نیکوکاری کانون کوثر انزلی راه اندازی می شود

جمالی از ایجاد مرکز نیکوکاری کانون فرهنگی هنری کوثر بندرانزلی با نام « شهید جهانگیر جعفری نیا» خبرداد.

«منیره جمالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری کوثر تعامل خوبی با خیرین و نیکوکاران انزلی دارد اظهارکرد: در جریان شکل‌گیری رزمایش مواسات و همدلی تأمین نیازهای افراد مستضعف و توانمندسازی آنان در دستور کار کانون قرار گرفت.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کوثر طالب آباد انزلی ادامه داد: بدین منظور و در راستای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در کارهای عام المنفعه، مرکز نیکوکاری کانون کوثر راه اندازی می‌شود.

 

وی ادامه داد: این مرکز با زیربنای ۲۰ متر مربع و با نام مرکز نیکوکاری «شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری نیا» در جوار مسجد امام حسین(ع) طالب آباد در حال احداث است.

 

جمالی با بیان اینکه تاکنون توانستیم با کمک خیرین ۲۱ مرحله از رزمایش مواسات و همدلی را اجرا کنیم تصریح کرد: کمک‌ ۱۳۰ میلیون ریالی اعضای کانون برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، خرید ۲ دستگاه ویلچر برای یک کودک معلول و یک سالمند، جمع آوری۲۱ میلیون ریال برای جراحی یک بیمار، ۴۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید دارو، ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه کمک هزینه برای خرید خانه به یکی از نیازمندان از کمک‌های نوع‌دوستانه کانون است.

 

 

کد خبر 1060488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha