اسرائیل در ادامه برنامه های خود ناامید است

رویوران با اشاره به شکست های پی در پی اسرائیل گفت: این رژیم غاصب در ادامه برنامه های خود ناامید و ناکام مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «حسین رویوران» در سمینار فتح خرمشهر 1400 با حضور جمعی از رزمندگان عملیات بیت المقدس در اصفهان با اشاره به شکست اسرائیل در فلسطین اظهارداشت: این اتفاق مایه امیدواری دوستداران نظام جمهوری اسلامی ایران و گروه های مقاومت در دنیا شد.

 

کارشناس مسائل خارجی با اشاره به ناامیدی دشمنان به ویژه اسرائیل افزود: این رژیم غاصب در ادامه برنامه های خود ناامید و ناکام مانده و کارشناسان نظامی و سیاسی آنان این موضوع را اعتراف می کنند.

 

وی با بیان اینکه اسرائیل اخیر ایران را تهدید کرده، خاطرنشان کرد: به اعتقاد ژنرال های نظامی مشاور نتانیاهو، صهیونیست دیگر توان و قدرت مقابله با کشورهایی مثل فلسطین و مردم غزه را ندارد و قطعا جرات و توان جنگ با ایران را نخواهد داشت.

 

چهره واقعی اسرائیل فاش شده است

 

رویوران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بسیاری از قوانین سازمان ملل و بین المللی را خراب کرده، گفت: بر اساس توافقات بین المللی کسی حق دستکاری و دخالت در مناطق اشغالی مثل فلسطین را ندارد اما اسرائیل در این مناطق حکومت و جریان هایی تشکیل داده است.

 

وی ادامه داد: این حکومت ظالم عامل ناامنی و به هم ریختگی های زیادی بوده و عامل کشتارها شده که دادگاه های بین الملل به این ظلم و ستم ها رسیدگی می کند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی یادآورشد: عجز و ناتوانی و ناشناختگی در فعالیت مقاومت و پیشرفت آن ها باعث شده تا اسرائیل به جان مردم بی گناه بیفتد و همین موضوع مشکلات زیادی را برای آن ها پیش می آورد و محکوم دادگاه ها خواهند شد.

 

ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین برای پیروزی

 

وی با بیان اینکه فلسطینی ها این بار برای پیروزی از داخل و بیرون ایستادگی و مقاومت کردند، تصریح کرد: مردم داخل کشور در بخش های مختلف با همدیگر متحد شدند و از طرفی در منطقه غزه نیز مردم برای قدس و آزادی آن مقاومت کردند.

 

رویوران با اشاره به سکونت برخی از مردم فلسطین در کشورهایی مثل مصر و اردن گفت: این مردم نیز بر علیه رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و تا پایان جنگ سر مرزهای کشور مصر و اردن ایستادند.

 

وی با بیان اینکه یکی از واقعیت های شکست اسرائیل اعتراضات شدید برخی از مردم در آمریکا علیه آنان بوده، اضافه کرد: چنین مسائلی در گذشته اصلا سابقه نداشته است.

 

کد خبر 1060502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha