فضای مجازی ظرفیتی برای جذب حداکثری طلبه است

حجت الاسلام سپهوند، تربیت و پرورش طلبه جوان و انقلابی را نیاز جامعه دانست و گفت: برای جذب حداکثری طلاب خواهر باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(5خرداد)، در  نشست هم افزایی جذب حداکثری طلبه خواهر، در مدرسه علمیه نجمیه شهرستان ازنا اظهارداشت: حوزه علمیه خواهران باید در راستای جذب حداکثری طلاب خواهر تلاش کند.

 

امام جمعه شهرستان ازنا تصریح کرد: در جذب طلاب نباید کیفیت فدای کیمت شود، همواره باید جوانانی با استعداد، توانمند و علاقه مند در مدارس علمیه پذیرش شود.

 

وی با اشاره به نقش بانوان در جامعه، اظهار داشت: خواهران طلبه در زمینه تعالی و تربیت دینی جامعه، مقابله با آسیب ها و هجمه های فرهنگی و هدایت صحیح و دینی جامعه نقش آفرین باشند.

 

حجت الاسلام سپهوند تربیت طلبه انقلابی و کارآمد را نیاز جامعه خواند و گفت: خواهران طلبه و مبلغ نقش بسزایی در زمینه ارتقای اخلاق و معنویت و تربیت نسلی انقلابی دارند.

 

امام جمعه ازنا بر ضرورت تقویت و به کارگیری راهکارهای جذب طلبه تأکید کرد و گفت: با استفاده از فضای مجازی می توان در جذب حداکثری طلاب نقش آفرینی کرد.

  

کد خبر 1060510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha