صداقت و خودباوری مشکلات جنگ را آسان می کرد

ایثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: صداقت و خودباوری بین رزمندگان مشکلات جنگ را آسان و مانع ازپیش روی دشمن می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «کریم نصر» در سمینار فتح خرمشهر 1400 با حضور جمعی از رزمندگان عملیات بیت المقدس در اصفهان به تلاش و رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهارداشت: دشمن تمام تلاش و توان خود را برای گرفتن خاک ایران بکار گرفته بود و این پیروزی ها به راحتی و آسانی محقق نمی شد.

 

ایثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: صداقت و خودباوری بین رزمندگان مشکلات جنگ را آسان و مانع ازپیش روی دشمن می شد که در غیر این صورت قادر به پیروزی نبودیم.

 

وی با اشاره به اینکه در آزادی خرمشهر دشمن حلقه ای از نیروهای خود اطراف شهر ایجاد کرده بود، تصریح کرد: گذر از این خاکریز نیروی انسانی و آتش بر سر رزمندگان بسیار دشوار بود و بسیاری جان دادند اما ایستادگی و مقاومت و خودباوری موجب پیشروی شد.

 

نصر ادامه داد: برای شرایط سخت امروز جنگ اقتصادی هم به این مقاومت و ایستادگی نیاز داریم و اگر با اتحاد و انسجام و هدفمند پیش برویم لطف خداوند نصیب ما خواهد شد.

 

وی تجربه دفاع مقدس را برای پیشرفت و موفقیت در ابعاد دیگر لازم دانست و گفت: تحمل سختی ها و با اخلاص قادر به حماسه آفرینی و دستیابی به اهداف کلان کشور خواهیم بود.

کد خبر 1060513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha