تحقق طرح «شمیم خدمت» در بقعه متبرکه امامزاده «سید محمد (ع)» شیراز

حجت الاسلام حسینی گفت: دوره آموزشی کارگاه کاشت و تکثیر گیاهان دارویی و آپارتمانی در بقعه متبرکه امامزاده «سید محمد (ع)» همزمان با اجرای طرح «شمیم خدمت» در شیراز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید میثم حسینی»، امروز (چهارشنبه 5 خرداد) در نشست با خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: دوره آموزشی کارگاه کاشت و تکثیر گیاهان دارویی و آپارتمانی در بقعه متبرکه امامزاده «سید محمد (ع)» همزمان با اجرای طرح «شمیم خدمت» در شیراز آغاز شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز افزود: هدف از اجرای طرح «شمیم خدمت»، آموزش، کسب مهارت و توانمندسازی افراد جامعه در بحران کرونا و کمک به اقتصاد خانواده ها است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب، با استفاده از ظرفیت‌های مردمی بقاع متبرکه (ع)، درآمد پایدار برای خانواده ها ایجاد خواهد شد و با همکاری نهادهای آموزشی و مهارتی، هیئت امنای بقاع متبرکه (ع) و گروه های جهادی، آموزش برای راه اندازی و ایجاد کسب و کارهای کوچک خانگی به صورت رایگان به افراد ارائه می شود.

حجت الاسلام حسینی اعلام کرد: به همت هیئت امنای بقعه متبرکه امامزاده «سید محمد (ع)» در منطقه «احمدآباد صغاد شیراز» و همکاری انجمن علمی دانشگاه شیراز، کارگاه آموزشی ساخت تراریوم و حفظ و نگهداری گل های آپارتمانی ویژه کودکان و بزرگسالان با ظرفیت آموزشی ۲۰ نفر در هر مقطع راه اندازی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز تصریح کرد: به شرکت کنندگان در این دوره ها، مدرک مورد تایید انجمن علمی دانشگاه شیراز نیز اعطا خواهد شد و دورها به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز بقاع متبرکه شیراز برگزار می شود.

کد خبر 1060530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha