بچه های مسجد شهر هشتجین به مزار شهدای گمنام رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) شهر هشتجین از حضور خواهران فعال این کانون بر مزار شهدای گمنام به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) شهر هشتجین به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بر مزار شهدای گمنام حاضر شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) شهر هشتجین تصریح کرد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان انقلاب و شهدا از جمله بخش های معنوی این مراسم بود.

 

وی اظهار داشت: فعالان کانون های مساجد ادامه دهنده راه شهدا هستند و با حضور در مزار شهدا با فرهنگ ایثار و شهادت آشناتر می شوند.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: چنین برنامه های فرهنگی با حضور نوجوانان و جوانان در راستای عمل به توصیه مقام معظم رهبری است که تاکید کردند «امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) افزود: به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید سیره آن بزرگواران نیز در بین نوجوانان و جوانان ترویج دهیم تا این ایثار و فداکاری برای نسل های آینده به یادگار بماند.

 

نوروزی ادامه داد: همین فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را ایجاد کرد و امروز شاهد پیروزی ملت فلسطین در برابر این دژخیمان هستیم.

 

کد خبر 1060543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha