افزايش ۱۱ درصدی تقدير از عملكرد پليس در گیلان

جانعلی پور با اشاره به پنج هزار و ۱۹۲ تماس شهروندان با سامانه ۱۹۷ در ۲ ماهه اول سال جاري از افزايش ۱۱ درصدي تقدير از عملكرد پليس گيلان خبر داد.

«قاسم جانعلي‌پور» امروز(چهارشنبه، ۵ خرداد) ارتباط شهروندان با سامانه ۱۹۷ را پل ارتباطی برای ارزيابی عملكرد پليس در برقراری نظم و امنيت در جامعه عنوان كرد و به خبرنگار شبستان گفت: اعتماد مردم به نيروی انتظامی، پشتوانه‌ای مهم و ارزشمند است.


رییس بازرسي فرماندهي انتظامي گیلان در تشريح عملكرد سامانه ۱۹۷ نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: در ۲ ماهه اول سال جاری، پنج هزار و ۱۹۲ تماس توسط شهروندان با این سامانه در قالب تقدير، انتقاد، شكايت و پيشنهاد و درخواست برقرار شده است.


وی تصريح كرد: از اين تعداد تماس در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزايش ۱۱ درصدي تقدير، كاهش ۳۴درصدی انتقاد و كاهش ۶۸ درصدی شكايت از عملكرد پليس بوده‌ايم.

 

اين مقام انتظامی افزود: تماس شهروندان با سامانه ۱۹۷ موجب شده كه مسئولان و كاركنان خدوم نيروی انتظامی نسبت به رفع كاستی‌‎ها و تقويت نقاط قوت اهتمام و پيگيری لازم را داشته تا موجبات افزايش رضايتمندی مردم از عملكرد پليس فراهم شود.


جانعلی‌پور بيان داشت: همچنين در راستای مطرح كردن درخواست شهروندان از طريق تماس با سامانه ۱۹۷ در قالب معضلات اجتماعی، پليس استان توانسته ضمن دستگيری ۹۸ توزيع كننده موادمخدر، ۱۱۴ كيلوگرم انواع موادمخدر، ۱۶ قبضه سلاح شكاری فاقد مجوز و يک قبضه سلاح جنگی غيرمجاز را كشف و ۲۱ دستگاه وسيله نقليه را توقيف كند.


وی خاطرنشان ساخت: شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به آدرس رشت - ميدان انتظام - بلوار شيون فومنی - مجتمع انتظامی شهيدپاينده - طبقه اول - دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) بازرسی فرماندهی انتظامی استان گيلان و يا تماس تلفنی با شماره ۱۹۷، هرگونه انتقاد، پيشنهاد، شكايت و تقدير از عملكرد پليس را مطرح كنند. 

کد خبر 1060588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha