بسیج در خط مقدم مقابله با توطئه های دشمنان قرار دارد

پسنده با اشاره به اینکه بسیج در خط مقدم مقابله با توطئه های دشمنان قرار دارد، گفت: امروز بسیج همه توطئه ها، فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان را در نطفه خفه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «باقر پسنده» در رزمایش اقتدار گردان های امنیتی شهرستان گچساران، گفت:امروز بسیج در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کند و همین عامل اصلی شکست‌های پی در پی دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری رزمایش و نمایش اقتدار گردان های امنیتی در سطح شهر گچساران به صورت خودرویی و موتوری بودیم که در این رزمایش بسیجیان حضور داشتند و بخشی از توان عملیاتی و اقتدار خودشان را نیز نشان دادند.

 

وی ادامه داد:هدف از برگزاری این رزمایش خودرویی و موتوری، حفظ انسجام گردان های امنیتی و آمادگی مقابله با هرگونه ناآرامی که از سوی دشمنان و بدخواهان این مرز بوم صورت بگیرد، خواهد بود.

 

پسنده با اشاره به اینکه بسیج در خط مقدم مقابله با توطئه های دشمنان قرار دارد، یادآور شد: امروز بسیج همه توطئه ها، فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان را در نطفه خفه کرده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان عزیز شهرستان، نیروهای انتظامی و نظامی این پیام را به دشمنان، فتنه گران، توطئه گران و بدخواهان این انقلاب خواهند داشت در صورتی که بخواهند امنیت این مردم را به مخاطره بیاندازند قطعا مقابله جانانه ای با آنها خواهند کرد و آنچنان سیلی محکمی به گوش آن ها خواهند نواخت که تا مدتها در معرض چشم جهانیان باشد.

 

گفتنی است این رزمایش خودرویی با رمز" یا علی بن ابیطالب(ع) از میدان شهید امیدبخش این شهر آغاز که تا میدان نرگسی ادامه و در گلزار مطهر شهداء نیز به پایان رسید.

کد خبر 1060590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha