کمک ۵۰۰ هزار تومانی به دختران دانش آموز نیازمند در شیراز به صورت ماهانه

موسوی گفت: با تلاش شورای شهر شیراز و همکاری نمایندگان شهرداری شیراز، آموزش و پرورش و کمیته امداد فارس به حدود ۲۰۰ دانش‌ آموز دختر نیازمند، ماهانه ۵۰۰ هزار تومان اعتبار در سال ۱۴۰۰ تعلق خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (چهارشنبه 5 خرداد) در یک نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به قانون اساسی در مورد کمک به مدارس و دانش ‌آموزان گفت: شورای اسلامی شهر شیراز با همکاری آموزش و پرورش برای تحقق امکان تحصیل و توسعه کتابخوانی در مناطق کمتربرخوردار شهر شیراز اقدامات خوبی انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شورای اسلامی شهر شیراز در 2 مصوبه در حوزه آموزش و پرورش و کمک به دانش آموزان به تصویب رسانده است.

وی اضافه کرد: دانش ‌آموزان سرمایه‌های اصلی اجتماعی شهر و کشور هستند و از آنجا که شهر شیراز تا شهریور امسال، پایتخت کتاب ایران خواهد بود، مصوبه ‌ای برای حمایت از توسعه فرهنگ کتابخوانی دانش‌ آموزان مناطق حاشیه ‌ای و محروم شیراز در دستور کار شورای اسلامی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد: به موجب این مصوبه، شهرداری شیراز باید یک میلیارد تومان به یکصد مدرسه در مناطق حاشیه ‌ای شهر شیراز کمک کند و۱۰ میلیون تومان بابت تجهیز کتابخانه به هر مدرسه اختصاص خواهد یافت.

موسوی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز در حمایت از دختران مستعد بی‌ سرپرست نیازمند گفت: به حدود  ۲۰۰ دانش‌ آموز دختر، ماهانه ۵۰۰هزار تومان اعتبار در سال ۱۴۰۰ تعلق خواهد گرفت که به همت شورای شهر شیراز و همکاری کمیته ‌ای از نمایندگان شهرداری، آموزش و پرورش و کمیته امداد، این دانش ‌آموزان شناسایی می شوند.

کد خبر 1060611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha