اجرای گروه سرود سماء کانون شهید کاوه نبیری در اراک به مناسبت سوم خرداد

قلعه از اجرای پاتوقی گروه سرود سماء، کانون شهید کاوه نبیری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در خیابان های اراک خبر داد.

 «مجید قلعه» ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت یاو خاطره شهدا و امام شهدا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: فتح خرمشهر برگ زرینی بر تاریخ افتخارات ایران اسلامی است و این روز مهم باید در بین افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری افزود:کانون شهید نبیری با وجود اعضای جوان و انقلابی فعالیت های گسترده ای در این راستا انجام می دهد.

 

وی به فعالیت های گروه سرود کانون اشاره کرد و ادامه داد:گروه سماء در سال ۱۳۹۳ تشکیل شده و از سال ۱۳۹۶ رسما به صورت حرفه ای شروع به فعالیت کرده و همواره در برنامه های مختلف ملی و مذهبی حضور و اجراهای متعددی داشته است.

 

قلعه با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر و اهمیت برنامه های سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: اجرای گروه سرود سماء در پیاده راه امیر کبیر شهر اراک از جمله این برنامه ها بوده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری اضافه کرد: اجرای کار فرهنگی در هز زمان و به هر شکلی ضروری است و همگان به ویژه فعالان فرهنگی باید در این راستا کوشا باشند

کد خبر 1060624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha