استقبال بی نظیر از چهارمین جشنواره ملی فیلم طنین مسجد

کشمیری گفت: بیش از یک هزار و ۴۵ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد از هنرمندان بنام کشور و بچه های مسجد رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عادله کشمیری» شامگاه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد) در دیدار عوامل و داوران چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: فیلم کوتاه طنین مسجد با عنایت نماینده ولی فقیه در استان گلستان کلید خورد و جزو جشنواره های پایدار استان گلستان و جزو جشنواره های ملی این استان به شمار می رود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  ادامه داد: بیش از یک هزار و ۴۵ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد از هنرمندان بنام کشور و بچه های مسجد رسیده است.  

 

کشمیری بیان کرد: امیدواریم بتوانیم سبک زندگی ایرانی و اسلامی را از طریق بچه های مسجد ترویج کنیم، هنر سینما دربرگیرنده بسیاری از هنرهای دیگر است و بیش از هر هنر در جامعه اثرگذار است.

 

وی بابیان اینکه یک فیلم شاید از ساعت ها خطابه موثرتر باشد، متذکر شد: جشنواره فیلم کوتاه رضوی نیز در ماه های گذشته در استان برگزار شد و امیدواریم بچه های مسجد را به این سمت بیاوریم که بتوانند سبک ایرانی و اسلامی را در عرصه سینما ترویج کنند. 

 

این مقام مسئول متذکر شد: داوری فیلم مستند، کوتاه، نماهنگ و فیلم مستند جشنواره طنین مسجد توسط داوران بنام کشور و استان انجام شده است.

کد خبر 1060673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha