ضرورت اهتمام هنرمندان سینما در تولید آثار با ارزش های اسلامی

آیت الله نورمفیدی گفت: هنرمندان باید در عرصه سینما به تولید آثاری با ارزش های اسلامی و انبیاء اهتمام داشته باشند و با این اقدام توشه آخرت خود را بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» شامگاه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) در دیدار عوامل و داوران چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد اظهار کرد: اینکه نامداران عرصه فیلم، هنر و سینما برای جشنواره ای که جوانان مسجدی در آن به تهیه اثر پرداختند به عنوان داور حضور پیدا می کنند بسیار ارزشمند است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: در سال نخست این جشنواره 89 اثر به این جشنواره رسیده است و در این دوره بیش از یک هزار و 300 اثر به این جشنواره ارسال شده و این مهم نشان می دهد که این جشنواره توانسته جریان ساز باشد.

 

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان برجسته کشور مثل جهانیگر الماسی، فرهاد قائمیان و خانم انسیه شاه حسینی به اعتلای این جشنواره کمک می کند و این هنرمندان می توانند برای جوانان مکمل و مشوق باشند.

 

وی افزود: سبک زندگی ایرانی و اسلامی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده بسیار حائز اهمیت است و باید بیش از گذشته به آن توجه شود و این مسئله بسیار در عرصه سینما تازه و نو است و باید بزرگان سینما به این مسئله ورود پیدا کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: باید اثرهایی در حوزه سینما تولید شود که برای جوانان جاذبه ایجاد کند و برای جوانان آموزنده و موثر باشد.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: هنرمندان باید در عرصه هنر ارزش های اسلامی و انبیاء اهتمام داشته باشند و با این اقدام توشه آخرت خود را بردارند.

 

وی ابراز داشت: شخصیت هر انسانی در دوره طفولیت نقش می گیرد، خانواده مسئله بسیار حائز اهمیت است و اگر ازدواج های ما بر اساس سنت های حسنه الهی باشد بسیاری از مشکلات کم می شود و نیاز است که به این مسائل بیش از گذشته در عرصه هنر پرداخته شود.

 

آیت الله نورمفیدی ابراز داشت: فیلم می تواند در اصلاح سبک زندگی و تقویت بنیان خانواده بسیار حائز اهمیت است.

 

کد خبر 1060674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha