یکی از رسالت های کانون های فرهنگی و هنری مسجد تربیت هنرمندان است

سعادتی گفت: تربیت هنرمندان مسجدی یکی از رسالت های ما در کانون های فرهنگی و هنری مسجد به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سعید سعادتی » شامگاه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد) در دیدار عوامل و داوران چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: دو هزار و 400 گروه سرود در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور فعالیت دارند و این در حالی بود که چندسال گذشته تقریبا در سطح کانون های مساجد ما 400 گروه سرود داشتیم.

 

معاون فرهنگی کانون های مساجد کشور به تاثیرگذاری جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد اشاره کرد و ادامه داد: مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی)  گلستان شمع این جشنواره را روشن کرد و امسال مفتخر هستیم که از مسجد صاحب الزمان (عجلالله تعالی) یزد یک فرزند شهید سرگذشت پژوهی یک شهید که پدرش است را به این جشنواره ارسال می کند.

 

سعادتی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند به این نکته تاکید دارند که هزاران شهدا رفتند ولی گزارش مصور از آنان نداریم، مقام معظم رهبری به نقش سرگذشت پژوهی مساجد در انقلاب اسلامی نیز تاکید داشتند که در چنین جشنواره هایی به آن توجه شده و با چنین جشنواره ای شاهد اتفاقات خوبی در سطح کشور هستیم.

 

وی متذکر شد: با جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد مسیری به وجود آمده که بیش از یک هزار و ۴۵ هنرمند مسجدی از آن استقبال کردند.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: همان کاری که شهید آوینی کرد امروز فعالان مساجد نیز دنبال می کنند و بیشتر بچه های مسجد به فیلم کوتاه و مستند روی آوردند که مورد استقبال بسیاری از بخش های جامعه نیز قرار گرفته است.

 

سعادتی تاکید کرد: تربیت هنرمندان مسجدی یکی از رسالت های ما در کانون های فرهنگی و هنری مسجد به شمار می رود و ارتباط این هنرمندان با عرصه سینما و فیلم نیز حائز اهمیت است.

کد خبر 1060677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha