ارتباط موثر ایثارگران با بنیاد زمینه اتخاذ تصمیم ها و قوانین مطلوب است

پاکدل با اشاره به ضرورت همراهی و ارتباط ایثارگران با کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ارتباط موثر ایثارگران با بنیاد زمینه اتخاذ تصمیم ها و قوانین مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از ایثار واحد خبر استان البرز محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه برنامه‌های سفر استانی به استان البرز با پدر گرامی شهید والامقام «رحیم فولادوند» و جانبازان سرافراز «محمد نانکلی» و «سید محمد حسین ساجدی» دیدار و از ایثار و مجاهدت این عزیزان تجلیل کرد.

پاکدل در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک ایام سالگرد آزادسازی خرمشهر، با اشاره به حماسه سوم خرداد گفت: جانبازان و آزادگان پس از گذشت سال‌ها مشقت و مجاهدت دوران اسارت را طی و به گفته مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تبدیل به الماس‌های درخشان شده‌اند، در همین راستا اوحدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران بنای برگزاری مراسم سوم خرداد امسال را با محوریت آزادگان و جانبازان و عملیات بیت  المقدس بنانهاده و از این عزیزان در مراسمی که به‌صورت وبینار در سراسر کشور برگزار گردید تجلیل کردند.

وی افزود: در برنامه دیگر که در سالن شهید با حضور رایزن‌های فرهنگی از همه کشورهای جهان برگزارشده بود در خصوص دیپلماسی ایثار مطالبی طرح  که عمده تأکیدات بر این بود که میدان و دیپلماسی از هم جدا نبوده و باعث ارتقاء جایگاه امروز ما در دنیا شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از تأکیدات مقام معظم رهبری و امام راحل دانست و گفت: در طرح دیدار با ایثارگران ضمن زیارت، مشکلات ایثارگران نیز برطرف خواهد شد.

پاکدل افزود: مراودات دو طرفه بین ایثارگران و بنیاد تأثیرات مثبتی در جهت قانون گذاری داشته است و نظرات ایثارگران همیشه در قانون گذاری در نظر گرفته‌شده است، دیدار با ایثارگران یک ارتباط دو سویه است و باید تلاش شود تا این سنت حسنه به نسل‌های آینده انتقال پیدا کند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه‌ی ایثارگران عزیز گفت: ان‌شاءالله خداوند متعال توفیق دهد تا کارکنان بنیاد بتوانند در مسیر که قدم گذاشته‌اند استوار مانند و با اخلاص و اعتقاد به ایثارگران عزیز خدمت کنند.

کد خبر 1060681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha