راه‌اندازی ۳۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان زنجان

قزلباش با اشاره به راه‌اندازی ۳۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان زنجان گفت: خوشبختانه روند بیماری کرونا در استان زنجان نزولی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان شب گذشته در جلسه ستاد کرونا اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۳۴ هزار نمونه تست کرونا در استان انجام شده است.

 

پرویز قزلباش با اشاره به روند نزولی کرونا در استان گفت: ۲۶ هزار نفر در استان از خدمات بستری استفاده کردند و یک هزار و ۴۴۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

 

این مقام مسئول به کاهش ۲۰ درصدی مراجعه مردم استان زنجان به بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: روند بستری و سرپایی نزولی  بوده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر نمودار هیچ شهرستانی همچون خرم‌دره نیست، اظهار کرد: روند این شهرستان همواره متغییر و متفاوت از مجموعه استان بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان‌های زنجان، خرم‌دره، ابهر و خدابنده دارای رنگ نارنجی بوده و شهرستان‌های طارم، ایجرود، ماهنشان و سلطانیه زرد رنگ هستند.

 

وی با یادآوری اینکه احتمال قرمز شدن زنجان وجود دارد، گفت: هفته گذشته در زنجان رعایت پروتکل‌ها مطلوب بود اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با بیان اینکه روند اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در استان زنجان مطلوب است، گفت: روند واکسیناسیون در استان زنجان مطلوب است و مردم از روند واکسیناسیون خودرویی رضایت دارند.

 

کد خبر 1060700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha