دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین با خانواده شهید سیاهکلی مرادی

حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به همراه اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با خانواده شهید براتعلی سیاهکلی مرادی در قزوین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به همراه «محمد حسین اسماعیلی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز (پنجشنبه 6 خرداد) با خانواده شهید «براتعلی سیاهکلی مرادی» در قزوین دیدار کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در این دیدار گفت: تجلیل از خانواده شهدا از مصادیق زنده نگاه داشتن یاد شهداست، شهدایی که برای دفاع از این مرز و بوم از جان خود که بزرگ ترین دارایی شان بود، گذشتند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش امروز مرهون ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های آنها است و ان شاالله همه ما در مسیری که شهدا حرکت کردن محکم و استوار قدم برداریم.  

 

گفتنی شهید براتعلی سیاهکلی مرادی در سن 19 سالگی به عنوان پاسدار در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و در نوزدهم آذر ۱۳۵۹، در آبادان بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید که مزار او در گلزار شهدای شهر قزوین واقع است.

کد خبر 1060706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha