خیرین سوادکوه شمالی ۱۵۵ میلیون تومان به ایتام کمک کردند

عابدی فیروز جایی گفت: در دوماهه نخست سال‌جاری خیرین نیک اندیش اهل سواد کوه شمالی به صورت مستقیم مبلغ ۱۵۵ میلیون تومان به۲۰۳ یتیم تحت حمایت مساعدت کردند.

«علیرضا عابدی فیروزجایی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری بابیان اینکه هزار و 354 خانوار  تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: طرح اکرام و محسنین با هدف دستگیری و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت ، از طریق حامی یابی و واگذاری سرپرستی فرزندان نیازمند به خیرین در حال اجراست .

 

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی تصریح کرد:  در طرح مجازی یا واریزی مستقیم مساعدت به فرزندان معنوی ، هر حامی و خیر نیکوکار با مراجعه به سایت  و دفاتر کمیته امداد  با دریافت شماره کارت مجازی مبالغ  کمک را به صورت مستقیم و بدون واسطه به حساب فرزند معنوی خویش واریز می کند.

 

 وی یادآورشد:  در ماه های فروردین و اردیبهشت سال جاری که مصادف باماه مبارک رمضان بود ۲۱۷۶ خیر و حامی نیک اندیش، مبلغ ۱۵۵ میلیون تومان کمک به  حساب ۲۰۳ فرزند معنوی خویش واریز کردند .

 

عابدی فیروزجایی به طرح ایران مهربان اشاره کرد و افزود: این طرح همانند طرح های امواجی از بهشت و هرکارمند حامی یک فرزند معنوی با هدف افزایش سرانه واریزی برای ایتام  در حال اجراست.

 

وی با بیان اینکه با همکاری مراکز نیکوکاری به دنبال تسهیل امور مددجویان در این شهرستان هستیم، خاطرنشان شد: تلاش داریم با توانمندسازی مددجویان زمینه کسب و کار و درآمد پایدار این قشر از جامعه را فراهم نمائیم.

 

کد خبر 1060737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha