مشارکت در انتخابات پاسخی کوبنده به توطئه های دشمنان نظام است

شکری، گفت: انتخابات ۱۴۰۰ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی فرصتی برای اقتدار،عظمت، صلابت ، اثبات مشروعیت ،دمکراسی و مردم سالاری دینی و حضور حداکثری مردم در انتخابات پاسخی کوبنده به توطئه های دشمنان نظام است

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپردن مسئولیت به مردم است لذا از دستاوردهای مهم انقلاب  تشکیل شوراهای اسلامی است که یکی از مظاهر دمکراسی و حاکمیت مردم بشمار می رود. 

 

فرماندار ثلاث باباجانی افزود: جمهوری اسلامی یک نظام انتخاباتی با مبانی شرعی و فقهی است که همه ما به این نظام احترام گذاشته و خواهیم گذاشت و هرکسی جلوی رقابت مردم را بگیرد مخل مردم سالاری و عدم پایبندی به قانون اساسی که این آرمان امام راحل ،شهدا وتاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی است.

 

وی با بیان اینکه  شرکت حداکثری مردم در انتخابات باعث رشد و بالندگی نظام می‌شود، اظهار کرد: انتخابات یکی از میدان‌های مهم وحدت و همبستگی و به فرمایش رهبری می‌تواند عرصه ظهور و بروز وحدت، عقلانیت و شعور ملی  است که سرنوشت مردم در آن رقم می خورد.

 

شکری تاکید کرد: برگزاری انتخابات پرشور و آگاهانه در گرو اتخاذ سازوکار لازم و تدابیر مناسب با برنامه ریزی لازم برای طیف های مختلف جامعه است و دستاوردهای جامعه را باید با حضور و وحدت مردم و اراده ملی حفظ کنیم. 

 

فرماندار ثلاث باباجانی در پایان گفت : امروز مجموعه فرمانداری ،عوامل اجرایی وهیئت های نظارت آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور ونشاط با حفظ بی طرفی همچون سنوات گذشته داشته تمهیدات لازم در این راستا برای برگزاری  انتخاباتی سالم اندیشیده شده است که امیدوارم باخرد و عقلانیت مشارکت حداکثری را رقم بزنند و نتیجه انتخابات هرچه باشدمبارک است.

کد خبر 1060804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha