فراخوان طراحی پوستر ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی

دبیرخانه ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی به منظور بهره مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرح های نو و بدیع، طراحی پوستر نمایشگاه مذکور را با اعلام فراخوان عمومی و دعوت از هنرمندان و علاقه مندان به شکل مسابقه برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، نوآوری، خلاقیت، زیبایی بصری، پویایی و تکیه بر محور نمادهای اسلامی ایرانی و المان های عاشورایی و محرم از معیارهای اصلی طراحی پوستر نمایشگاه خواهد بود.
 

براساس این گزارش، شرکت برای همه هنرمندان در تمامی سنین آزاد و رایگان و هر هنرمند می تواند حداکثر ٣ اثر به دبیرخانه تحویل آثار ارائه کند و  آثار می بایست در ابعاد  ( ۷۰  * ۵۰ ) با کیفیت ۳۰۰dpi  و در قالب فایل jpg   و Tif  آماده و ارسال شود. ( ارسال هر دوفایل الزامی می باشد.)

 

همچنین، چنانچه طرح پیشنهادی از منبع و یا تصویر خاصی الهام و یا استخراج شده باشد ، خالق اثر می بایست در این خصوص توضیحات کامل را ارائه و استفاده از آرم، نشان ، ِالمان و علائم غربی و بیگانه که مغایر با قوانین، ضوابط و عرف کشور جمهوری اسلامی ایران است، ممنوع  و ارسال مشخصات فردی و هویتی طراح، نام اثر، کد ملی، نشانی و شماره تماس به همراه آثار ارسالی الزامی است.
 

گفتنی است،  دبیرخانه نمایشگاه از اثر منتخب در نمایشگاه و اقلام تبلیغاتی استفاده کرده و  به همین منظور تقاضای حضور و شرکت در مسابقه به منزله قبول شرایط فوق از طرف هنرمند خواهد بود.

 

لازم بذکر است، به طرح برگزیده مبلغ ١۵/٠٠٠/٠٠٠ ریال به عنوان جایزه نقدی به همراه لوح افتخار تعلق  و در آئین اختتامیه به هنرمند اهدا خواهد شد. ٢ اثر شایسته تقدیر نیز ضمن دریافت لوح افتخار در کتاب نمایشگاه چاپ و معرفی می شود.
 

علاقمندان جهت شرکت در این فراخوان می توانند  آثار را در قالب فرمت اعلامی از طریق مراجعه حضوری، ارسال بسته پستی و هم از طریق سایت و نشانی فضای مجازی ارسال کنند در ضمن زمان برگزاری مسابقه طراحی پوستر ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی از روز شنبه  ١۴٠٠/٠٣/٠١ تا روز پنج شنبه ١۴٠٠/٠٣/٢٠  است.
 

برای کسب طلاعات  بیشتر می توان به نشانی پستی تهران، خیابان حافظ، چهارراه کالج، جنب پمپ بنزین، بن بست هلال احمر، پلاک ۶ همچنین پست الکترونیک:  ravabet.mode@gmail.com  ویا با شماره تلفن ۶۶٧٢٢٣١٢_۶۶٧٣١۵۶٠ تماس  بگیرند.

کد خبر 1060829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha