تاکید  معاون عمرانی استاندار ایلام بر تامین اب روستاهای بخش بولی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در بازدید از بخش تازه تاسیس بولی شهرستان چوار به همراه، فرماندارچوار و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجراییبر تامین اب روستاهای این بخش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « احمد کرمی» به همراه، فرماندار چوار، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت آب و فاضلاب استان  و امور عشایری، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن و به همراه بخشدار بولی از بخش بولی و زیرساخت‌های این بخش بازدید کردند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این بازدید با بیان اینکه بخش تازه تاسیس بولی نیاز به تکمیل زیرساخت ها و رفع مشکلات زیادی دارد، اظهار کرد: با توجه به نیاز برخی از روستاهای این بخش به آسفالت ورودی آن  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند در این زمینه کمک هایی بسیار خوبی به روستاهای پاقلعه و دارتوت برای آسفالت ورودی و روکش آسفالت بلوار  گنجوان داشته باشد، در این خصوص ما بخشی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی  را به بخش بولی اختصاص خواهیم داد.

 

« احمد کرمی» همچنین با اشاره به اینکه دهیاریهای بخش  نیاز به اعتبارات عمرانی برای تکمیل طرح‌های هادی و همچنین اصلاح برخی از این طرح ها دارند، خاطرنشان کرد: در همین راستا اعتبارات تعدادی از دهیاری های بخش بولی از جمله روستای گنجوان و دیگر روستاها را افزایش خواهیم داد.

 

وی همچنین خواستار توجه به عشایر و تامین آب شرب و همچنین نهادهای دامی و کشاورزی روستاییان و عشایر این بخش شد و گفت:  جهاد کشاورزی نیز می بایست با در اختیار قرار دادن نهاده‌های دامی و همین طور کود و دیگر ملزومات کشاورزی و  تأمین نیازهای عشایر نسبت به خدمات رسانی به عشایر این بخش اقدامات لازم را صورت دهد.

 

معاون عمرانی استانداری ایلام در خصوص تامین آب شرب روستاهای این بخش، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب نیز می بایست در خصوص تامین آب پایدار برای روستاهای گرچغا و پاقلا  اقدامات مناسبی را صورت دهد.

کد خبر 1060835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha