۳۵۸ طرح محرومیت زدایی در شهرستان زیرکوه به بهره‌برداری رسید

طی مراسمی ۷۳ طرح عمرانی و محرمیت زدایی و ۲۸۵ کارگاه کمک اشتغال خرد خانگی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، ۷۳ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی و ۲۸۵ کارگاه کمک اشتغال خرد و خانگی امروز (۶ خرداد) با حضور رئیس بسیج مستضعفین، رئیس سازمان بسیج سازندگی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در شهرستان زیرکوه به بهره برداری رسید.

 

«مهدی هنری» مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در این آیین اظهار کرد: برای اجرای ۷۳ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است که سهم بسیج سازندگی ۴۵ میلیارد ریال است.  

 

وی در ادامه بیان کرد: این پروژه های محرومیت زدایی شامل ۴۲ پروژه در حوزه آب کشاورزی، چهار پروژه دستگاه دیجیتال، چهار پروژه در حوزه آب شرب، بهسازی و مرمت منزل محرومان ۱۲ پروژه، فرهنگی ورزشی ۲ پروژه، یک پروژه کارگاه تجمیعی اشتغال، تانکر ثابت آب عشایری ۶ پروژه و آبشخور دام ۲پروژه است.  

 

هنری در پایان اعتبار ۲۸۵ پروژه کمک اشتغال خرد خانگی را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا ۳۴ مورد طی تفاهم نامه با کمیته امداد، ۱۲۶ مورد با پرداخت تسهیلات بانکی و ۱۲۵ مورد از محل اعتبار صندوق های قرض الحسنه ایجاد شده است.

کد خبر 1060898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha