جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد برخاسته از دل مردم است

نصیری گفت: گرچه جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد یک جشنواره مردمی بود ولی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از این جشنواره حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا نصیری» عصر امروز (پنجشنبه 6 خرداد) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد اظهار کرد: جشنواره طنین که امروز اختتامیه چهارمین دوره آن در حال برگزاری است به ایده و ابتکار مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی) کوی مهطری گرگان آغاز شد.

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی طنین مسجد ادامه داد: در دوره چهارم این جشنواره یک هزار و 45 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که باعث افتخار است.

 

نصیری متذکر شد: شورای سیاستگذاری و اجرایی جشنواره طنین بعد از بررسی آیین نامه و موارد مختلف و مشورت با هنرمندان، این جشنواره را از  آذر ماه با انتشار پوستر برگزاری این جشنواره آغاز کرد.

 

وی افزود: در هیئت داوران از بازیگران و هنرمندان برجسته کشور و استان استفاده شده و داوری دوره چهارم جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد با همت جهانگیر الماسی، فرهاد قائمیان، انسیه شاه حسینی، مسعود امامی و الله قلی نظری به کارگیری شد.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: گرچه این جشنواره طنین مسجد یک جشنواره مردمی بود ولی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از این جشنواره حمایت کرد و در طول دوره های گذشته نیز یکی از حامیان اصلی این جشنواره بود.

کد خبر 1060910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha