برگزاری پنجمین دوره جشنواره  فیلم کوتاه طنین مسجد در سطح بین الملل

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی گفت: پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد در سطح بین الملل و در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» عصر امروز (پنجشنبه 6 خرداد) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد در پیام ویدئویی اظهار کرد: فیلم کوتاه در ارتقاء فرهنگ و هنر جامعه یک جایگاه بسیار ویژه ای دارد و چهارمین سال است که در سطح ملی جشنواره طنین را توانستیم برگزار کنیم.

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: امیدواریم که این جشنواره در سال آینده با ارتقاء بیشتر و در سطح بین المللی در نظر گرفته شود و زبان عربی و انگلیسی نیز به این جشنواره اضافه کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی بیان کرد: بسیاری از جوانان علاقمند به این جشنواره هستند و باید تلاش کنیم که این جشنواره بیش از گذشته به این جوانان معرفی شود.

 

وی گفت: رشد 100 درصدی در آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره داشتیم و این مهم در شرایط اپیدمی کرونا جای خرسندی دارد.

 

این مقام مسئول ضمن قدردانی از هیئت داوران و مسئولان اجرایی این جشنواره متذکر شد: جوانان استقبال خوبی از این جشنواره داشتند و امیدواریم سال آینده این جشنواره در سطح بین المللی با سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برگزار کنیم.

 

 

کد خبر 1060916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha