کاندیداها برنامه های عملیاتی خود را برای برون رفت از مشکلات موجود اعلام کنند

عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه های عملیاتی خود را برای برون رفت از مشکلات موجود کشور به طور شفاف اعلام کنند.

دکتر محمد طالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اهمیت بیان دیدگاه ها و راهکارهای عملیاتی کاندیداها برای حل مشکلات و معضلات کشور در عرصه های مختلف اظهار داشت: بنده به عنوان استادی که به هر حال در بین نسل جدید و دانشجویان دهه هشتادی حضور و با آن ها مراوده دارم، به صراحت عرض می کنم که این نسل به راحتی و بدون استدلال و منطق قانع نمی شود و لذا برای ترغیب آن ها به حضور در انتخابات باید کاندیداها به طور شفاف برنامه ها و طرح های خود را برای برون رفت کشور از مشکلات فعلی ارایه کنند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) افزود: آن چه مسلم است این که برای اقناع افکار عمومی باید شیوه ها و راهکارهایی اتخاذ شود که جلوی ناامیدی و یأس در جامعه گرفته شود و البته مهم هم این است که مردم و نسل جدید احساس کنند برنامه ها و طرح های کاندیداها در راستای کاهش و حل مشکلات آن هاست.

 

این مدرس دانشگاه همچنین گفت: نکته حائز اهمیت دیگر این که توجه داشته باشیم نسل جدید دنبال به راهکارهای نوین و حرف های غیرتکراری و عملیاتی است که در عین حال متناسب با مقتضیات شرایط کنونی باشد.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر بها دادن به نسل جوان و لزوم حضور آن ها در بدنه مسئولان دولت ابراز داشت: بهترین جا برای این که ثابت شود کاندیداها حقیقتاً به جوان گرایی در دولت خود معتقد و ملتزم هستند همین ستادهای انتخاباتی است و این که تصمیم گیرندگان و مشاوران این ستادها، متوسط سنی شان چقدر است و این که در بدنه تصمیم سازی و تصمیم گیری ستادها از افراد جوان تا چه میزان استفاده می شود.

 

طالاری خاطرنشان کرد: باید دغدغه ها و حرف های نسل جدید و البته توده های مردم مورد توجه و عنایت قرار گیرد و البته قبول دارم که برای متقاعد کردن این ها جهت حضور در پای صندوق های رأی یک مقدار شرایط در حال حاضر سخت است.

 

وی افزود: مساله مهم دیگر این که بداخلاقی های انتخاباتی باعث می شود که افراد به آن ها تمایل نشان ندهند چرا که می گویند فلان فرد که هنوز رئیس جمهور نشده این کارها را می کند، معلوم نیست بعداً چه شرایطی داشته باشد و لذا پایبندی به اخلاق و همچنین سر دادن وعده های درست و امکان پذیر از جمله شاخصه های مهم در بررسی و رأی دادن به کاندیداهاست.

کد خبر 1060956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha