توانمندسازی جوانان از مهمترین رویکرد کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد روستای سمچول بهشهر

زارعی گفت: جذب جوانان و اجرای برنامه های اقتصادی و توانمندسازی، یکی از مهمترین رویکرد کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد روستای سمچول بهشهر است و در این راستا با قوت وارد عمل شده ایم.

« علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: کانون شهدا مسجد روستای سمچول بهشهر کانون نوپایی است که تلاش دارد تا در کنار برنامه های فرهنگی و هنری و برنامه های ارائه شده به توانمندسازی جوانان هم کمک کند و کمک کار آنان در بخش اقتصادی باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد روستای سمچول بهشهر افزود: جذب جوانان به مساجد به عنوان پایگاه‌های مهم فرهنگی مساله مهمی است که نباید از نظر دور شود و در این بخش باید با همه توان در بخش های مختلف وارد عمل شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در کنار برنامه های فرهنگی و هنری مساجد، کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد روستای سمچول بهشهر اعضای در بخش فرهنگ سازی و آموزش ها و افزایش مهارت های مختلف هم تلاش وافر دارند.

 

زارعی گفت: جذب جوانان و اجرای برنامه های اقتصادی و توانمندسازی، یکی از  مهمترین رویکرد کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد روستای سمچول بهشهر است و در این راستا با قوت وارد عمل شده ایم.

 

وی افزود: در یک سال و نیم گذشته تا کنون در راستای مبارزه با کرونا در کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد روستای سمچول بهشهر اجرایی شده است که بیانگر اهتمام اعضای این کانون برای با مردم بودن و در کنار مردم بودن است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد روستای سمچول تصریح کرد: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، برگزاری دوره های آموزشی مبارزه با کرونا، اطلاع رسانی و تبلیغات شیوه های جلوگیری از شیوع کرونا، مشارکت در پویش امید و همدلی، اجرای طرح ملی راهکار و مشارکت در  پویش های مختلف در فضای مجازی از جمله عملکردهای این کانون در دوران کرونا بوده است.

 

زارعی یادآور شد: تقویت روح همدلی و محبت میان آحاد و اقشار مختلف جامعه به عنوان مهمترین کارکردهای کانون‌ها از مسائل مهمی است که در کانون روستای سمچول با قوت اجرایی می شود و در همین راستا تلاش شداریم تا با ادامه وحدت و همدلی برای توانمندسازی در بخش های مختلف تلاش کنیم.

 

کد خبر 1061007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha